Poznajmy się

Cześć!

Zdaje mi się, czy pierwszy post na blogu zawsze wydaje się być nieco dziwnym? Jakkolwiek, postanowiłam spróbować swoich sił w tej sferze. Mam nadzieję, że tym razem nie skończy się napisaniem pierwszego posta i zapomnieniem hasła ;)

Zawsze ta sama historia...

Ale... próby są wskazane, nieprawdaż? 






Moja pasją dotyczy kreatywności. Biorąc pod uwagę fakt, że skończyłam niedawno liceum w końcu moge poświęcić temu nieco więcej czasu. Jak dobrze wiemy szkoła nie zawsze wspiera kreatywność,   co niestety nie ulega zmianie.

Uwielbiam sport i aktywność fizyczną. Nie szczególnie czuję potrzebę bycia "fit" natomiast staram się utrzymywać dobrą formę jako że w przeszłości trenowałam na poważnie. Uwielbiam podróże i chciałabym aby stały się dużą częścią tego bloga! Dajcie znać jeśli jesteście zainteresowani taką tematyką :) 
Uważam, że człowiek rozwija się nie tylko poprzez dalekie podróże ale także poprzez najmniejsze odkrycia. Dlatego też staram się za każdym razem odkryć coś nowego i szukam inspiracji we wszystkim co mnie otacza. Te odkrycia i punkt widzenia staram się pokazać przez obiektyw aparatu.




Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto tak samo jak ja mógłby godzinami oglądać PRZYJACIÓŁ, litrami pić kawę, a gorzką czekoladę liczyć tabliczkami <3

xx
Weronika


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy pamiętasz o spędzaniu czasu ze sobą?

Życie jak w Madrycie, czyli 5 powodów aby zwiedzić to miasto.